Zelda.M

Direktlänk till inlägg 9 maj 2014

Jag vet..

Av zelda - 9 maj 2014 21:54

Inte bloggat på århundrade jag vet, men jag har bara inte haft lust till att göra det men jag tänkte att jag skulle börja igen..? just varför jag slutade var för att jag bröt tummen och jag red två hästar som stig på olika stall så det blev rätt stressigt.. Sen har jag inte haft en enda liten jävla gnutta utav insperation.
Tänkte att jag kanske skulle uppdatera er om detta lite då då!
Jag har skaffat video fy me även instagram tänkte jag ge er k
Namn kommer upp senare, så följ gärna för att få lite mer uppdatering så följ gärna???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zelda - 17 maj 2014 09:58

Hallojsan Nu har jag käkat frukost och även firat min bror som fyller år idag! Men det är ju inte bara det utan jag skall ju åka och träna för per!!! Men är inte 17 maj något lands nationaldag också? Äh jag vet inte ha en fortsatt bra lördag så ...

Av zelda - 15 maj 2014 15:36

Hejsan Jag vet bloggade inte igår men men?? Idag har jag vart jävligt seg och skit irriterad typ men sen när jag har varit i skolan ett tag så blev jag glad tack vare mina underBart fina vänner.. Men nu då vad gör jag nu? Jo jag sitter i bilen på ...

Av zelda - 13 maj 2014 15:29

Hejasan Hemma från skolan och har det allmänt nice as skönt skall välla snart ta och käka en pan pizza? men senare idag så skall jag antagligen upp till skallet och rida? och det skall bli awsome??? men nu skall jag ta och sätta på tv och börja äta...

Av zelda - 12 maj 2014 17:33

Hellojsan Sitter i soffan, och så skall jag snart äta köttbullar mums! Skall bli svena gott. Förhoppningsvis kan mamma filma eller ta några bilder sedan när jag rider.. I helgen skall jag träna för per Dahlgren svin kul.. Ni som då inte vet vem...

Av zelda - 11 maj 2014 14:42

Tävlat nu sitter i bilen skall snart hem svin dåligt gick det... Gick inn på framhoppningen hoppar båda hinderna klockrent flera gånger, men sedan går vi inn på banan och allt försvinner hoppar ettan bra tvåan stopp rider påt igen hoppar sedan hopp...

Presentation


hej jag heter zelda och jag är 12 år och älskar hästar på min blogg kommer ni få se mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad skulle du helst köpa
 benefit the real
 benefit hola
 fat boy blush
 benefit erase paste

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards